torsdag 25 juni 2009

Manliga orgasmen


Detta inlägg är baserat endast på mina egna erfarenheter och refflektioner så har ni några egna kom gärna med dem...

Min manliga orgasm har genom året förändrats från att vara okontrollerbar och i plural (berättar mer senare) till att vara 1-3 gånger per natt och möjligheten till att få kraftigare orgasm i hela kroppen samt helt okontrollerbara sprut som jag själv upplever som längre och kraftigare.

Med det sagt läste jag någonstans att mannens orgasm sitter till 40-50% i hvuudet och det kan jag hålla med om för när jag i perioder i mitt liv varit anti på tjejer eller mått dåligt psykiskt så har jag inte kunnat njuta av sex, men jag har ändå under de perioder onanerat alternativt tänkt på sex, men inte njutit fullt ut. Det har varit en intressant upplevelse som jag inte upplevde förrän sent i mitt vuxna liv.

Ok nu till hur min orgasm har förändrats under åren. Mellan 16 och 25 kunde jag komma upprepande gånger under ett dygn och fortfarande vilja ha mer, jag kunde inte hejda orgasmen utan kom utan pardon, dock kunde jag börja om direkt efteråt utan att han var speciellt känslig.

långsamt med säkert hände något vid 26-27 och det har sedan utvecklats de sista åren till att visst kan jag komma fler gånger på en natt, men inte så enkelt som tidigare, dock kan jag i dag dra ut på orgasmen och när jag gör det så kan jag komma tio gånger kraftigare än jag någonsin kunnat. Visst krävs det rätt tjej och att det mentala är med till 100%, men det är ändå rätt häftigt när min kropp kan skaka och vara känslig för beröring flera minuter efter själva sprutet. har också upplevt kraftiga orgasmer där jag inte känner sprutet utan det bara kommer, vilket inte var fallet när jag var yngre, med det menar jag att jag känner inte hur många sprut eller hur mycket som kommer utan det är som att orgasmen tar över pungen, kuken och kroppen så att den blir större än själva sprutet (är väl då också jag sprutar som längst och mest hehe).

Något annat som jag aldrig trodde på när jag var yngre är att jag i dag kan komma en gång, bli hård igen och hålla mig hård, men det är i princip omöjligt för mig att komma igen den närmsta tiden, dock hålla mig hård och fortsätta njuta är inga problem.... det är rätt häftigt men ändå frustrerande innan jag accepterade den delen med mig.

Så vad har jag då sagt egentligen *ler*
hmm jo att för mig har orgasmen förändrats och i viss mån även kåtheten.... det krävs mer av tjejen för att jag ska bli kåt i dag än när jag var yngre, men å andra sidan så kan hon få uppleva en manlig orgasm som (vad jag har hört) är häftigare än de flesta..... Därmed inte sagt att det sker varje gång...

Någon som har synpunkter, tillägg, frågor eller annat så kom igen..... (tror dock att det blir värre den dagen jag kommenterar kvinnans orgasm hahaha)

Puss över halsen..... åååå pussade en tjej kompis där som hej då i går kväll o vilken härlig hud att pussa.....


Ps vad tycker ni tjejer om att känna sprut över er rumpa och rygg finns det något sexigt erotiskt i det för er?

2 kommentarer:

  1. Absolut är det sexigt att få satsen på rygg och rumpa. Gärna tuttar också :)

    SvaraRadera
  2. härligt att höra och jag kan bara instämma, och över tuttarna är nog det jag personligen tycker är sexigast......

    SvaraRadera