tisdag 23 juni 2009

Sälen sex


I vintras tog jag mig iväg från Stockholm med den underbara L och vi tog oss upp till sälen. Det var en makalös fem dagars i gnistrande sol och med mycket skidåkning, men anledningen till att jag tar upp det är främst allt sex vi hade och en av episoderna vill jag dela med mig.

vi hade kommit hem från dagens skidåkning och efter att ha tänt elden och satt oss ner med varsitt glas vin så kände jag en pirrande känsla av kåthet smyga in i mig. Tittade på L och såg att hennes ögon hade en gnistrande blick så jag skålade med henne och sa sitt still så kommer jag snart. jag gick ut från vardagsrummet och gick och tog av mig alla kläder så jag var helt naken, tog med mig massage oljan och gick rakt fram till henne och tittade med bestämda ögon på henne. Hon tittade upp log och sa jasså du är så sugen. jag log tillbaks och fortsatte rakt fram till henne, hennes tunga mötte min kuk lätt och jag stönade rakt ut, hon fortsatte att leka med tungspetsen över mig och till slut så lyfte hon upp kuken högre och lät tungan leka med min pung.. jag stönade högre och tog till slut tag om hennes hår, höll henne ifrån mig och sa med något grötig röst "så du retas med mig" och så lyfte jag upp henne till mig och kysste hennes läppar passionerat och med mycket kåthet som ville komma ut.

Jag klädde snabbt av henne och flyttade på stolen hon suttit i, drog fram den fårskinnspläd som vi har och så sa jag åt henne lägg dig ner på mage, hon log tillbaks och la sig ner... jag la mig på henne och smekte hennes kropp, kysste hennes hals, nacke och rygg, innan jag medvetet höll mig borta från hennes läckra häck och ben... hon suckade nöjt för att sen rycka till av den kalla massage oljan som jag hälde ut över hennes rygg, hon rös till men gnydde snabbt igen när hon kände mina händer som började smeka, glida och massera hennes rygg.
Sakta men säkert tog jag mig längre ner över hennes rygg och händerna gled retfullt över hennes svank och ner runt hennes höfter för att fortsätta med benen. massearde in hennes vader och baksida lår men höll mig borta från hennes ljumskar och häck.. när oljan börjat torka in i hennes hud så la jag mig återigen över henne kysste henne lätt ochs mekte hennes hår, mina fingertoppar vilade kvar i hennes hårbotten samtidigt som jag lyfte upp mig själv och tungspetsen gled sakta längs insidan av hennes lår upp sakta, sakta runt hennes högra skinka och sen ner mellan skinkorna (lättsamt och retfullt) för att komma ner längs andra insidan av låret, hon rycker till och suckar rakt ut hennes kropp skakar till. tungspetsen fortsätter leka och smeka insidan av låren och hennes häck medans handen i hennes hår botten masserar hårdare och mer och mer hår virvlar sig runt fingrarna.
hon särar på benen något och jag böjer mig ner och när tungspetsen blider över hennes anus och ner mot blygdläpparna och hon svankar lätt på stjärten, så stönar hon högre och ber mig inte sluta....

jag släpper håret och bägge mina händer glider ner längs hennes rygg innan dom tar ett fast tag om hennes skinkor och kramar dom mjukt, hon suckar igen och jag särar då på skinkorna lätt och låter tungan glida mellan dem, "fortsät hör jag henne säga" och min tunga glider halvvägs in i henne. Hon försöker trycka sin häck hårt mot mig men jag håller emot och säger till henne nu räcker det lägg dig på rygg.
hon vänder sig snabbt om och tittar in i mina kåta ögon, hon har ett härligt leende på läpparna och jag tar återigen massage oljan och häller över henne, men denna gång kan jag inte låta bli att stöna svagt när jag ser hur oljan kommer över hennes små välformade bröst jag böjer mig ner och tungan glider i små cirklar runt den ena bröstvårtan medans mina händer fångar upp oljan och glider upp över hennes hals i ett lätt stryptag innan dom släpper och glider ner över hennes bröst, stannar inte till där utan fortsätter ner hela vägen över hennes mage, höfter och ben, innan jag tittar upp och ser hur hon blundar och njuter, jag låter ena handen ta vänster sidan medans tungan glider längs högersidan, sakta upp (fingertopparna endast) och när jag närmar mig så särar hon benen för mig, men jag glider runt och upp över magen till brösten igen innan jag tar ett passionerat grepp om hennes hals och kysser henne först med mina läppar och sen med min tunga, hon besvarar kyssen och jag får ta tag i hennes armar för att hon inte ska ta tag i mig och för mig dit hon vill, inte än viskar jag i örat på henne. samtidigt som vårt spel fortsätter så särar jag på hennes ben med mina knän och känner hur min hårda kuk möte hennes blygdläppar, jag pressar på lite och känner hur blygdläpparna kommer runt mitt ollon och att jag då lätt börjar glida mellan dem över hennes klitoris, hon stönar samtidigt som hon suger på min tunga......

jag slutar abrupt och fingertopparna glider återigen över hennes kropp ner över magen och höfterna, hon tittar på mig och jag besvarar hennes blick, och går sakta ner mellan hennes ben väl där naffsar jag lätt i insidan av låren, ljumskarna och runt blygdläpparna innan jag låter tungspetsen glida i cirklar över hennes blygdläppar och lätt träffar klitoris, hon stönar rakt ut och jag känner hur hennes kropp skakar till av beröringen.

Jag känner nu för första gången värmen från elden mot min kropp och känner hur sprängkåt jag blivit av att smeka och reta hennes kropp. jag ställer mig upp och går runt henne hon ler mot mig när jag smeker min hårda kuk och hon ser också hur jag kommer runt hennes huvud och går ner på knä, kysser henne bakvänt först innan jag sakta går ner med läppar och tunga över hennes bröst, mage och till sist möter (ovanifrån) hennes blygdkäppar igen.... samtidigt har min kuk kommit i possition och hon låter tungan möte ollonet som nu skriker efter hennes beröring.

mina händer glider runt hennes ben och jag lyfter upp hennes häck något för att komma åt bättre, tungan börjar slicka och smeka hennes klitoris och blygdläppar, jag känner hur hon tar tag i min häck och trycker mig emot sig för att känna min kuk i sin mun, jag stönar samtidigt som jag försöker slicka henne och får anstränga mig hårt för att fokusera. Det är riktigt porrigt att känna hennes klitta mot min tunga, se hur mina händer smeker hennes häck, känna hur girrigt hon vill suga mig men kan inte riktigt styra det själv, samt värmen från brasan.....

mina finrar börjar smeka hennes anal och fitta mjukt och ett finger glider in så djupt det går i henne och jag känner då att hon slutar suga aktivt och jag får så gott jag kan föra in och ut min kuk i hennes mun, hennes kropp börjar skaka lätt och hon gnyr med min hårda i sin mun... jag fortsätter smeka och slicka henne och snart därefter börjar andra handen smeka hennes anus, lättsamt och mjukt och jag hör gnyg och nya stön från henne och jag trycker då sakta in fingret i hennes anus och hennes kropp verkar nästan komma, men jag fortsätter sakta så fingrarna kommer djupt in i henne och så håller jag dom stilla där och tungan jobbar fortare och trycker lite hårdare över hennes klitta... hon stönar så gott hon kan med min kuk i sin mun och jag håller den still men känner hur den pulserar av trycket från hennes läppar.

inte långt efter jag sakta drar ut bägge fingrarna och sen långsamt in igen samtidigt som tungan fortsätter leka med hennes klitta och läpparna hjälper till så kommer hon nästan ljudlöst (med min kuk i sin mun) men hennes kropp skakar våldsamt och jag låter fingrarna glida ut samt låter tungan bara retsamt spegla över henne lätt och retfullt... hon håller kvar kuken i sin mun tills jag drar ur den, vänder mig om och kysser henne... hon tittar mig i ögonen och det bara sjuder av kåthet och njutning...

jag särar hennes ben utan att släppa ögonkontakten och glider djupt in i hennes våta nyss komna fitta, hon stönar och säger försiktigt men tar emot mig med armar och läppar. jag håller mig stilla i henne och hon lägger benen runt mig och vi kysser varandra...

fortsättningen kan ni fantsiera om, men det var heta fem dagar *ler*

kram på er

BA

4 kommentarer:

  1. Låter underbart skönt:). Hittade din blogg via 6ingbg btw o jag ska lätt börja följa den:D.

    /Ellen

    SvaraRadera
  2. Ellen,
    Härligt att höra, hoppas du gillar det som kommer framöver också *L*
    hmm det var härligt att göra också....

    /BA

    SvaraRadera
  3. Gosh, det lät som en riktigt underbar behandling, det! :)

    SvaraRadera