måndag 24 augusti 2009

oral helg

I fredags var det lugnt, träning och inte mycket hände (vilket är skönt ibland)...

Lördags och söndags däremot hände desto mer som är av intresse.

Lördags kväll fick jag ett sms från en nyfunnen vän. jag kan komma förbi i kväll om du är hemma, hmm sanningen är ju att hon är en två barns mamma som inte får det hon behöver fysiskt...
jag svarade att visst kom över en sväng, vilket hon också gjorde. När hon kom in genom dörren så gick jag fram till henne och tryckte upp henne mot dörren, kysste henne och hon svarade så det blev hångel med passion direkt.... vi fortsatte i soffan och väl där åkte hennes kläder på överkroppen av, men efter ett par minuter så stönade hon att shit vad kåt du gör mig, men det är min vecka på månaden så du kommer inte få ligga... jag log och sa tillbaks, nehej det kunde du sagt innan så hade jag varit förberedd.... men då trodde jag inte du skulle vilja träffa mig sa hon och såg lite lessenut... glöm det sa jag och tog hennes hand ledde in henne i sovrummet och sa åt henne att lägga sig ner på rygg. hon gjorde det och jag gav henne en rygg massage med olja, när oljan torkat in och hon bedyrade att hon nu kände sig inte bara varm, skönt lugn utan även väldigt kåt sa jag att så går det när du kommer hit och så skrattade jag.

vi låg och kysstes lite till innan hon skulle röra på sig, men då hände något som tack vare alla andra sexbloggande tjejer gjorde att jag för en gång skull tog för mig... hon la sig på sidan av sängen och sa shit vad kåt du gör mig.... har nog aldrig varit så här frustrerad förut... jag log och sa men då ska jag göra dig ännu mer frustrerad och så ställde jag mig en halv meter ifrån henne och drog sakta ner byxorna och började smeka mig själv, jag var stenhård och han skrek efter henne släppar och mun... hon sa snabbt kom hit jag vill känna, och jag fortsatte smeka och sa du ska få smaka på hur mycket du vill och jag kommer spruta din mun ful..... och så blev jag ännu hårdare....

Hon låg kvar där hon låg och jag stod över henne och hon sög ivrigt och hungrigt innan jag tog tag i hennes hår/huvud och började munknulla henne, hörde mig själv säga sexiga slyna, slampa och ååå vad din mun kommer få smaka när jag snart sprutar din mun full...
Vilket jag också gjorde bara några sekunder senare, hon svalde allt och fortsatte sen att slicka kuken ren.....

Därefter åkte hon vidare och senare på natten kom ett sms som sa åååå vad jag vill ha och känna dig igen.... så det ska bli intressant att se när en repris sker, fast förhoppningen är att det då blir mer än bara avsugning *L*

på söndag morgon åkte jag över till tjejen H från STockholm som jag varit med tidigare och hon sa att hon var så jävla kåt, så jag gick snabbt ner och slickade henne vilket jag vet att hon älskar och hon kom snabbt när mina händer, tunga och läppar lekte med henne, men det intressanta var att jag efteråt när jag låg och kliade hennes rygg sa att din kropp skriker efter en till, och hon sa för första gången ja ge mig den.....

Så det blev en gång till, vilket aldrig hänt med henne förut, vilket var grymt kul och upphetsande, av någon anledning så ville jag inte knulla henne utan det var så vackert och härligt att bara se henne njuta vilket hon frågade om senare och vi pratade om, så nu har jag typ någon upp på henne, enligt henne, enligt mig så var jag nöjd som det var.....


så sexuellt blev det inge knullande, men en del oralt som var härligt och intressant ur flera aspekter hehehe

Vad har ni själva gjort i helgen?

puss
BA

6 kommentarer:

  1. Tummen upp för sexbloggande tjejer (A)

    Verkar som vi båda hade en trevlig helg:P

    SvaraRadera
  2. Nu är jag tillbaka. Missa inte mitt första uppdrag som jag la upp ikväll. Massor med bilder på mig i kinky underkläder ;)

    Puss o sug

    SvaraRadera
  3. Fyfan så nice!

    Och såklart tummen upp (och gärna hela handen...) för sexbloggande tjejer! Och par!! :D

    SvaraRadera
  4. Min favorit slampa: ja tummen upp för dig med flera *L* härligt att du hade det skönt och porrigt, Like it a lot.
    Lady and her Tramp: ja det var mkt härligt *L* och ja par glömde jag såklart... men ni är lika viktiga i det här.....

    Puss på er alla...

    SvaraRadera
  5. Låter som en kanonhelg. :) Oralt är inte att underskatta om man vet vad man gör.

    Hade du det?! ;) Tråkigt att du inte var där då. :) Men jag fick min kick ändå, bara genom att vara lite småbusig.

    M

    SvaraRadera
  6. M, är övertygad om att du fick din härliga kick genom att bara vara där, men även genom att vara småbusig....
    Jag tror vi bägge hade gillat de blickarna och den vetskapen...

    Kan bara instämma i att stämmer det så är oralt väldigt härligt, men för många tjejer kan det inte och gissar bara på att det är samma sak med killar... sen är det ju aldrig fel när man kan få in ett dominant inslag i det orala *L*

    puss på dig och tack för att du delar med dig på bloggen.

    SvaraRadera