torsdag 27 augusti 2009

Varför........

I tisdags kväll kom tjejen C förbi som planerat, men istället för att göra det vi hade planerat ville hon prata, så vi pratade (något som jag för övrigt uppskattar och gillar), hon tog upp vart vi stod och vad jag ville osv....

Så efter att ha varit övertydlig med att jag är i en period då jag inte vill ha flickvän utan lever ut helt andra saker inom mig (tog typ 3 timmar) så skulle vi gå och lägga oss, jag var tok trött, men det förtog inte att vi började hångla, smekas och komma igång, men när jag var på väg ner för att slicka henne så säger hon "jag har min vecka, men vill du så är jag på" jag stannade upp och sa nej det behövs inte.

Jag har inga problem med att avbryta så där och den veckan (beroende på givetvis) ja den är vad den är och upp till varje person osv... men för mig att ha sex med någon som gör det bara för min skull och inte tänder på det vi gör är väldigt avtändande.

Dock förstår jag inte varför man väntar med att berätta det tills bägge är duktigt kåta och vill gå vidare? Sen uppskattar jag tjejer som när dom själva inte kan eller vill ha det pga tex mens veckan så vill dom göra annat som dom tänder på, men det gjorde inte denna så jag la mig ner och somnade oerhört kåt och otillfredställd.

Det roliga med detta är att jag istället drömde fler och mer detaljrika sexdrömmar än på länge hehehe

Ha det allihopa...

BA

4 kommentarer:

  1. Trist läge fyfan! Ja, eftersom hon/ni ändå tog upp Er Situation borde hon ha sagt det - eller i alla fall några minuter innan du var påväg nedåt.

    SvaraRadera
  2. Svar: Dominans är en läcker sak, det är något som tilltalar mig med det.
    Mycket.
    Har inte varit med något par så som du menar, men tankarna finns där och dom är rätt många. ;)

    Var rädd om dig.
    Puss

    SvaraRadera
  3. Lite elakt faktiskt:P Jag hade blivit skitsur haha.

    SvaraRadera
  4. Tack för era synpunkter.... jag önskar att jag i dessa lägen kunde bli pist, men jag blir inte det, blir liksom jaha det var ju tråkigt och så blir jag ruggigt avtänd istället. speciellt när tjejen inte visar någon som helst vilja att göra något annat.

    Det enda jag vill ha är ärlighet så jag har ett val... vad är det som är så svårt att säga det rakt ut.

    SvaraRadera