torsdag 27 augusti 2009

I morse

I går kväll (sent) efter träningen fick jag sms från tjejen H, hon frågade om hon fick vara min kudde i natt. jag sa absolut ses hos mig så kan vi sova sked (vilket var precis vad jag behövde) hon kom över och snart var vi bägge nakna under täcke i soffan. Hon tittade på mig och frågade är det ok att jag somnar, jag log, älskar den där ärligheten och då gör det mig inget. Så jag höll om henne, nöp till hennes bröstvårta och sa självklart om det är vad du vill.... hon tittade spelat argt på mig och sa så får du inte göra sen kysstes vi.


hon somnade i min famn ganska fort och jag tittade vidare på tv, efter ett tag väckte jag henne genom att kyssa hennes hals, lyfte upp henne och bar in henne till sängen, väl där la vi oss i sked och jag smekte/kliade hennes rygg, rumpa och ben med mina fingertoppar, hon spann som en katt samtidigt som vi bägge somnade inom kort.


I morse vaknade jag av mig själv 05:30, visste att hon skulle upp tidigt, så jag började smeka, kyssa hennes kropp (hon låg på rygg) och sakta sakt tog jag mig ner mot hennes blygdläppar, hon var i något vakum då hon särade på benen men lät som hon sov, så jag började slicka henne retfullt och fjäderlätt, hon vaknade mer och mer till liv, särade på benen mer och mer och mina händer gled längs hennes lår och häck, sen upp till brösten som jag smekte och kramade lätt samtidigt som tungan masserade hennes klitoris.....
Hon vaknade till liv och tryckte mitt huvud lite hårdare mot henne och jag ökade trycket och inom nån minut från det kom hon i en utdragen och nästan slö orgasm där det inte var någon riktig explosion. Snarare som en darrning som gick igenom hennes kropp och pågick längre kändes det som... jag gick upp och la mig bakom henne, höll om henne och smekte henne, viskade god morgon i hennes öra och hon bara brummade och frågade sen måste jag gå upp nu? ja det måste du sa jag....


Hon gick upp och tog en dusch, sen klädde på sig och drog iväg, själv åt jag frukost innan jag var extra tidigt på jobbet i dag.
Inget skönt sprut för mig med andra ord och stackars den tjej som ev. träffar mig i kväll hahahaha inget inplanerat, men blir det någon så kommer den personen få ett riktigt porrsprut, dvs. långt, mycket och helt okontrollerat *L*
Ha en riktigt bra helg,
puss




6 kommentarer:

  1. Helvete vad mysigt det där lät! Du verkar ju vara helt underbar. Hade du inte bott så långt bort hade jag tvingat dig ett ett giftemål:P Ska så sova med dig någon gång!

    SvaraRadera
  2. hej min slampa *L*
    det var väldigt mysigt och du hade garanterat fått det om vi bott närmare eller ev. den dagen vi är i samma stad.... att sova så med mig får du så länge jag har möjligheten, men sen tillkommer massa mer och det vet du *L*

    Giftermål hmm på vilket sätt skulle du tvinga mig?

    Du är för härlig och intressant diskussion som väcktes på din blogg kring att killar inte ger oralt på samma sätt som tjejer.... kan berätta att ibland är det tvärt om hehehe

    SvaraRadera
  3. Sparar dig till mig...kanske...

    SvaraRadera
  4. Verkar SÅ underbart! Och bilden - fyfan vad kåt jag blir. Svara gärna i VÅR blogg :) Puss

    SvaraRadera
  5. Mm killar som verkligen kan tillfredställa tjejer och njuta av att det bara blir det ibland mmmm :P

    SvaraRadera
  6. du låter misstänksam sex4love.... hmmm fråga på så kanske du får en känsla av var för typ av kille jag trots allt är *L*

    puss och stort tack för inlägget.

    SvaraRadera