tisdag 25 augusti 2009

I kväll........

hmmm hon ser inte exakt ut som på bilden, men likheter finns *L* hon har jag skrivit om tidigare. Hon ringde tidigare och sa att trots att hon har velat hålla sig borta så är hon så kåt att hon bara måste knulla och bli slickad, jag sa varför ringer du mig... hon drog ut på det lite innan hon sa "av två anledningar, den första är att du gör det väldigt bra och det andra är att du inte kommer säga nej" hmm tänkte ja är jag så lätt, mm ja i dagsläget är jag nog det, men valde sen att gå vidare och tänka på att jag faktiskt är bra på det.

Så vi får väl se vad som händer i kväll/natt och när jag kan lägga upp det då jag ska ut och resa i jobbet, dock inte Sverige denna gång.

Ha en riktigt bra eftermiddag/kväll, det ska jag försöka ha.

puss

1 kommentar:

  1. Spännande! :) Ska bli intressant att läsa rapporten sen.

    Dominans är absolut ett trevligt inslag i sexlivet. ;) Sex ska vara djuriskt.

    Tack själv för dina fina kommentarer, dom värmer i höstrusket.

    Puss

    SvaraRadera